Sportkeuring

De sportkeuring voor de wedstrijdboksers van District Noord is op  Dinsdag  16 Januari,   Donderdag  18  Januari,  Zaterdag  20 Januari. 2018
Dinsdag vanaf 18.30 tot 21.00 uur.
Donderdag van 18.30 tot 21.00 uur.
Zaterdag van 10.30 tot 12.30 uur.
Er kan getraind worden, je wordt uit de training gehaald als je naar de keuring moet, de kosten voor de keuring moet contant betaald worden € 15.00 euro.
Denk om de startkaart of startboekje mee nemen, moet de dokter gelijk invullen.
Een belangrijke tip/advies vraag nu alvast een startkaart aan voor boksers die in 2018 wedstrijden willen boksen.
De arts kan dan namelijk alles invullen en hoeft dan niet weer terug te komen voor een afspraak om alsnog de  startkaart in te vullen op een later tijdstip dit scheelt tijd en geld.
Graag duidelijk aangeven wanneer men komt (welke vereniging en met hoeveel boksers)+ (datum) dan kunnen wij van BVA en de arts zich daar op instellen.
Als blijkt dat er teveel boksers op een bepaalde datum komen dan gaan wij selecteren.

Meepraten?
Draag gerust bij!