Noord Nederlandse Boks kampioenschappen

De Noord Nederlandse Boks Kampioenschappen Finales in Assen.
Op zaterdag 26 November en zondag 27 November organiseert de Nederlandse Boksbond en Boksvereniging Assen de Noord Nederlandse Boks Kampioenschappen in de Aubussonhal aan de Vaart.
Eerder was het de Noordelijke kampioenschappen, Groningen, Friesland, Drenthe, maar de  Boksbond heeft Nederland in twee districten verdeeld.
De Noord Nederlandse Kampioenschappen, en de Zuid Nederlandse Kampioenschappen.
De Noord Nederlandse Kampioenschappen bestaan nu uit de volgende Provincies : Groningen, Friesland, Drenthe, Overijssel, Gelderland, Flevoland, Utrecht, en Noord Holland.
De Zuid Nederlandse Kampioenschappen uit de Provincies: Zuid Holland, Zeeland, Noord Brabant, en Limburg.
De voorronden worden gehouden in Apeldoorn.

De aanvang van de wedstrijden op zaterdag 26 November is om 17.00 uur.
Aanvang wedstrijden op zondag 27 november is om 15.00 uur.

De kaarten zijn aan de zaal verkrijgbaar en kosten 15.00 euro ,  vol is vol.

Er doen 4 Elite boksers mee van de Boksvereniging Assen : Ivar van Gaalen in de -71 kg klasse,  Jestin Tomasowa in de -75 kg klasse,  Mohammed Adan in de -80 kg klasse, en Willem ter Veen in de -92 kg klasse.

We wensen de Asser boksers veel succes.