Benieuwd waar jouw sportieve grens ligt?

Boksen is de sport die jou helpt je lichaam èn je geest te ontwikkelen. Pas als beiden met elkaar in balans zijn ben je in staat je sportieve grenzen te verleggen. Meer als bij andere sporten leer je bij boksen zelfdiscipline en doorzettingsvermogen. De zware trainingen helpen je lichamelijk sterker te worden, maar vragen ook om de juiste instelling. Geen laat-maar-waaien mentaliteit maar inzet en gedrevenheid.

Spreken deze woorden je aan dan ben je bij Boksvereniging Assen aan het juiste adres. Heb je nooit eerder gebokst dan kun je mee doen met onze 8-weekse introductiecursus. Daar leer je de beginselen van het boksen, maar ook hoe je conditie- en krachtoefeningen op de juiste wijze uitvoert. Na de introductiecursus stroom je door naar de recreantentraining. Tijdens de recreantentrainingen wordt een stevige fysieke ‘workout’ gecombineerd met technische bokslessen. Wil je echt fanatiek aan de gang met het boksen dan kun je meetrainen met de wedstrijdgroep. Onder begeleiding van NBB gelicenseerde trainers werk je dan toe naar een optreden in de boksring.

Ben je benieuwd naar wat Boksvereniging Assen je kan bieden dan kun je altijd langskomen voor 2 gratis proeflessen in onze bokszaal.

Trainingstijden

• Dinsdag