Jeugd Sport Fonds

Als er ouders zijn die moeite hebben om de contributie te betalen voor sportende kinderen, kunnen ze een beroep doen op het jeugdsportfonds. Het Jeugdsportfonds kan helpen met een bijdrage in de contributie of de aanschaf van benodigde sportattributen. Medewerkers van sportclubs kunnen zelf geen aanvraag voor een bijdrage doen, dat doen onze intermediairs. Wat u wel kunt doen is zorgen dat de bezoekers van uw club weten dat het Jeugdsportfonds bestaat.

De aanvraag kan uitsluitend door een intermediair worden gedaan.

De intermediair dient de aanvraag te motiveren d.m.v. het geven van korte informatie over de financiële situatie van de ouder/verzorgers. Voor een sport activiteit bedraagt de bijdrage maximaal € 225,00 per jaar. Zie bijlage voor meer info.

In deze gevallen graag inschrijfformulier door ouder laten invullen met persoonsgegevens als telefoonnummer, emailadres etc. en ipv het bankrekeningnummer graag de naam van de contactpersoon van de aanvrager.

Meepraten?
Draag gerust bij!