Topbokser Enrico La Cruz inspireert in Appingedam!
Zondag 09 september gaf topbokser Enrico La Cruz een boksclinic bij boksvereniging Appingedam. Ongeveer 40 boksers uit het hele district namen deel aan de clinic. En Boksvereniging Assen was er met 5 boksers bij!!!

La Cruz opende de clinic met een inspirerende verhaal over zijn eigen carrière en zijn opvattingen over het boksen.
Het technische gedeelte van de clinic omhelsde veel technisch boksen waar bij wel eens bewust werd afgeweken van de traditionele opvattingen. “Om te kunnen winnen moet je je kunnen aanpassen waarbij soms afgeweken moet worden van de standaard principes van het boksen” aldus Enrico La Cruz.
La Cruz wist zijn opvattingen over het boksen in deze clinic op een uiterst inspirerende manier over te brengen. Met zijn bescheiden voorkomen mag hij een sieraad voor de bokssport genoemd worden. Na het officiële gedeelte nam La Cruz uitgebreid de tijd om met de deelnemers op de foto te gaan.

Enrico La Cruz en
Boksvereniging Appingedam BEDANKT!!